Busefee Sdmgc Benim hesapladigim sitede doğduğu güne göre atak haftasında. Tahmini doğum tarihine gore atak hatasında değil canım
Sdmgc Busefee hangisi doğru acabaa bende doğduğu zamana göre hesapladım haftasında görünüyor şu an canım dediğin gibi ama tahmini haftaya göre falan yazdıkları içinde kafam karıstı
ahlas26 Sdmgc Busefee benimkinin doğduğu tarihle uyumlu oluyor hesapladigimda atak haftası huzursuzluklari felan o yüzden doğduğundan itibaren bakıyorum
Ezkrkctkr “Harika haftalar” uygulamasını kullanıyorum, bilgileri girerken doğduğu tarih değil doktorun hamileyken ultrasonda hesapladığı tarihi istiyor. Benimki 13.09.22 çıkıyordu o tarihi yazdım ama bebiş 09.09.22de geldi 🤷🏻♀️😊
ahlas26 Busefee aynen benimde uyumlu görünüyor doğması gerektiği tarih saçma geliyor bana niyeyse prameture çocuklar için belki olabilir ama doğması gerektiği tarih ama bilemedim