Merhaba arkadaşlar.oglum 5 ay 27 günlük. 1 aydır geceleri çok sık uyanmaya başladı.nornalde 2 defa uyanirdi.sabah gazla kalkardı ama rahattı gece boyu. 1 aydır ufaktan ek gıdaya başladım ben (işe başlayacağım birkaç gün sonra o yüzden kahvaltı öğününe alıştırmam lazım en azından) ama geceleri saat başı en iyi ihtimalle 2 saatte bir kalkıyor. Meme istiyor memede gazini çıkarıyor uyuyor yatırıyorum 10 15 dk sonra tekrar uyanıyor.artik kafayı yiyeceğim neden böyle yapıyor. bunu gün içinde de yapmaya başladı.eskiden gün içinde 30 dk uyurdu ama mutlu uyandırdı.simdi 30 40 dk uyuyor ağlayarak uyanıyor meme istiyor 15 20 dk da memede emerek uyukluyor sonra uyanıyor (tabi yine gaz çıkartıyor genelde)
Bağırsak florası değişiyor ve ek gıda gaz yapıyor biliyorum ama artık çok yoruldum.bazi günler hiç vermiyorum ek gıda yine uyanıyor geceleri.ne yapacağımı şaşırdım var mı önerisi olan tecrübeli annemiz:( ne zaman geçecek bu süreç