Merhabalar, bu değiştirmek istediğim 3. Çocuk doktorumuz. Ben öğretmenim hani her anne iyi öğretmen arar ya, biz öğretmenler de iyi veliler merhametli saygılı öğrenciler isteriz yani kastım şu evet her doktor özünde o işin eğitimini almış işi bizden daha iyi bilen insanlar. Bebeğim şuan 4 ayını doldurmak üzere, bir ay erken doğdu. Doktorumdan beklediğim örneğin ateşlendiğinde önemseyip dönüş yapsın, bir durum varsa nedenini açıklasın. Samsun’da olan bilir hamileliğimi Uğur Turhan takip etti ve içimde bir gram şüphe bırakmadan bu serüveni yürüttü. Kısacası gözüm kapalı guvenebileceğim, iletişim noktasında asla sorun yaşamayacağım, soru sorduğumda bana en ufak ayrıntısına kadar anlatabilecek çocuk doktoru önerisi istiyorum.