Simgealp39 Merhaba anneler 🌸 2 haftayı aşkın bebeğim emmiyor. Sütüm bitti sağıyorum ikisinden toplam 30 cc ya çıkıyor ya çıkmıyor. Solgar, bestlak damla, still tea kullanıyorum ama yok. Pes etmek üzereyim. Süt geri gelir mi?
Ysgl26 Simgealp39 2 haftada süt mü biter kız.4 aydır günde 1 çok nadir 2 kere emiyor benim oğlan bitmedi hala.. bebek emdikçe çoğalırçç emmiyorsa çol sağım yapmalısın bol bol
Dtfatma Simgealp39 sen hep emzirmeyi dene canım malesef sağım yapmak her zaman sütü çoğaltmaya biliyor en güzeli bebeğinin emmesi sen her fırsatta teklif et zorlamadan, uykusunda, ayakta gezinirken bi şekilde alacaktır pes etme
Simgealp39 Ysgl26 ya çok üzülüyorum inşAllah geçicidir. Sapıyorum fakat dediğim gibi bir günde maksimum 30 cc🥺😱
Ysgl26 Simgealp39 uykudan uyanmadan emzir canım o şekilde emer..üzülme strese girme daha da azalır sütün
Beyzas16 Elektrikli pompan varsa onu kullan onlar daha güçlü çekiyor ve gece 1 ile 5 arası sağım yapmaya çalış o saatlerde süt kanalları daha çok aktif sıcak duş al sıcak havlu koy göğüslerine ayva cayi iç çok süt yapıyor bende senin gibiyim. Yapıyorum bunları gelmeye başlıyor
Beyzas16 @"Simgealp39″gelir canım elektrikli pompa ile sağım yap daha çok güçlü çekiyor ve gece 1 ile 5 arası sağım yapmaya çalış o saatlerde süt kanalları çalışıyor ve bol bol emzir
Melike353 Simgealp39 bir uzmanı islemistim bende yıllar önce emziren annenin bile sütünün gelmesinin mümkün olduğunu söylüyo saat başı sağım yaparak