Ebruada26 merhaba canım öncelikle bu aylarda meme reddi oluyor çok normal , lütfen panik yapma bunun geçici bir durum olduğunu düşün sakin kal ki bebeğin de senin gerginliğini hissedip daha da gergin olmasın. Çok haklısın bir daha emmeyecek korkusu var içinde ama emin ol geçici bir durum. Sen aralıklarla teklif et, ben böyle olduğunda kucağımda gezidirirken, sallarken veriyordum o zaman tutuyordu 3-4 kez yaşadım bu durumu hepsinde de çok şükür geçti.