Asym33 Minik18 Evolvia kullanıyorum çok memnunum ama mama işi biraz bebeğin yapısına bağlı benim bebeğime evolvia geldi belki sana iyi gelmez ancak deneme ile bilebilirsin
Dunyambaris Minik18 denedigim bir sürü markadan sonra similac çok iyi geldi. İçerisinde palm yağı olmadığı için kabız yapmiyor. 4 5 günde bir koyu kıvamlı kaka yapan bebeğim şimdi her gün sulu yapıyor. Bize çok iyi geldi tavsiye ederim.