eda-ela Ya ben fotoğraf makinemi sattım sorum şu içinde birçok malzemesi var lensi falan şimdi karşı taraf iade etse içinden bir parçasını falan alıp geri gönderse ben nasıl ispat edebilirim ? Korkuyorum açıkçası sorun yaşayan var mı bu tarz
asyakusunannesii eda-ela üründe herhangi bi sorun olmadığı sürece iade etme hakkı yok. Keyfi iadelerde zaten iadeyi kabul etmeyebilirsiniz
ANA-HAT eda-ela kutuyu kargo şirketinde videoya alıp öyle paketleyebilirsiniz orada çalışanın yanında, iade olursa da gelen paketi açarken tekrar video kaydı alabilirsiniz, aklıma bu geldi sadece 🌸
eda-ela asyakusunannesii peki karşı taraf hani orijinal değil diye bir seçenek varmış onu doğru olmadığı halde işaretleyebilir mi ispatlamadan
eda-ela asyakusunannesii mesaj attım sadece iade formu incelenir diyor sonuçta yanlış bilgi de yazabilir ucu açık geldi