bsraoyku Kızlar bebeğim 3 aylık aptamil mama kullanıyoruz 6 günde bir kaka yapıyor bezini dolduruyor yumuşak kıvamlı kaka yapıyor kabızmı değilmi anlamadım kabız olan bebeğin kakası nasıl olur bu kadar uzun süre kaka yapmaması normalmi kafam çok karışıyor mama değiştirmeye korkuyoruz
Esra_Deva bsraoyku kabız olan bebeğin kakası tam tabiri ile taş gibi oluyor ne yazık ki. Ben kızımda ilk yaşadığımızda şok olmuştum. Parça parça ve taş gibi sert oluyor. Yaparken çok zorlanıyor. Umarım tecrübe etmezsiniz ama görünce anlıyorsunuz zaten. Biz sma optipro kullandık hala devam ediyoruz. Ek gıdaya başlayana kadar kabızlık nedir bilmedik.
Helokusunannesi Hastalanmayancocuk diye bir sayfa var orayı takip edebilirsiniz bugun kabızlıkla alakaöı durum ysptı bi sürü geçmiş olsun, 6 gün de bir yapması sıkıntı değil 10 güne kadar sıkıntı yok dıye bılıyorum mama için