Kubranuremre Merhaba süt diyetini açacağım ama antibiyotik kullandığımız için bir haftadır geçmeyen bir pişik var. Pişik geçtikten sonra mı açmalıyım yoksa şuan açabilir miyim? Bilgisi olan varsa söyleyebilir mi?
Tamamannecim Kubranuremre alerji diyeti açma sürecinde hastalık olduysa doktorumun önerisiyle hiç bir deneme yapmıyordum ben. Çünkü ayırt edemeyebilir be bebeğin bünyesini zorlayabilir bu deneme