glfzltt 1Meryem011 küçük değil aslında orta boy diye geçiyor delik kalbi yoruyor şuanda başkentte kürşat hoca takip ediyor
1Meryem011 glfzltt belli degl bizim delik büyük olduğu için bekletiyorlar siz Ankara baskenttemi muysne oluyorsnz
glfzltt 1Meryem011 evet oraya gidiyoruz , bizim de deliğin yeri kötü bi yet oldugu için ameliyatı ertelicez dediler, bant operasyonu yapacaklar büyük ihtimalle
Dnzdmr glfzltt 1Meryem011 kızlar bu konuda bilgilisinz bnden daha çok sanırsam 6.5mm asd büyük değik mi kapanma ihtimli varmı sizce
1Meryem011 glfzltt canm senin mesajını yeni gordm bant ameliyatı yani hangi ameliyst kolay ki ama olumsuzu çekme hiç bide sizin orda kurul hangi gün toplanıyor ben fikir almk için orayada gitcm büyük ihtimalle
1Meryem011 Dnzdmr doktor ne dedi ona bağlı ama asd çok sorun olan birşey degl yani vsdye göre daha kolay ameliyat olsa bile
glfzltt Dnzdmr asd aslında sorun yaratan bi şey değildir , anjiyoyla kapanır en kötü ameliyat a gerek kalmaz bence , vsd kalbe sorun yaratır akciğeri zorlar
ikiprensesannesi_06 Yasminmiray10 Bizde de vardı kontör edilmesi gerekiyor denildi kardiyoloji ye randevu alıp gittmistik toplu iğne gibi dedi geçer zaman la hatta 1 yaşında kople kapanır dedi bu ne kilosuna nede gelişimini engelleyen biseymis korkulacak bişey yok dedi 1.5 yaşında tekrar gösterdim kople gitmişti mesela bı doktora görünun bı muane etsin çok önemli bişey çünkü
Dnzdmr 1Meryem011 glfzltt doktor kapanabilirde kapanmayablr operasyon geçireblrde dedi 2.buçuk ay sonra 6.syında kontrole gtcez Rabbim evlatlarımza şifa versin dermansız dert aratmasın 🤲