Yasminmiray10 Anneler bebegim 6 bcuuk aylık kontrilde kapakçığında bosluk delik mi ne var dendi kapanir mi sizce boyle bir durumla karsilasan varmi kilo alimini etkiler mi teşekkürler 🥰
Slnyk Yasminmiray10 cocuk kardiyolojisi kapanabilir dedi mi? Doktor kapanıp kapananayacağını size söylemiş olmalı kapanabilir dediyse endişelenmeyin benim bebeğimdede var büyüdükce yavaş yavaş kapanıuor
1Meryem011 Yasminmiray10 kapanır denildiyse kapanir içinizi ferah tutuun benm bebegmin hem ASD hem vsdsi var ameliyat oldu bidaha olck Allah korktuklarımzdan emin etsin
adakuzum Yasminmiray10 benim kızımın asd si var kilo alımını etkiliyor doktor buna bağladı iştahsızlığı ve az kilo alımını
-_-hUysUzvetatlikadin Yasminmiray10 bende çok korkmuştum her kontrolde endişeliydim ama şükür bir yaşından önce kapandı kilo konusunu bende sormuştum ama üfürüme bağlamadı doktor 🤷🏻♀️
Yasminmiray10 Slnyk asd adinda aynen kapanabilir dedi 3 ay sonra kontrole cagirdi ama endiseliyim kapanmazsa nasil bir surec olucak insslh kapanr
igrl Benim bebeğimde de var. Doğduğunda farketmemişlermiydi? Bize de okul çağına kadar kapanabilir dediler
Slnyk Yasminmiray10 cok endişe verici bi durum haklısınız benim bebeğim kalp ameliyatı oldu damar darlığından ozmn delikleride vardı ama müdahale etmediler kapananilir dediler bizede siz kontrollerinizi aksatmayın yeter bi sonraki konrtolde belli olur nirazda olsa kapanır yada aynı kalır
Emumi Slnyk iyi günler benim kızımında akciğerine giden bir damarda daralma varmış doktor şimdilik müdahaleye gerek yok dedi önümüzdeki ay kontrole çağırdı siz nasıl bir süreçten geçtiniz acaba bana anlatabilir misiniz
glfzltt 1Meryem011 merhaba vsd si kaç mm acaba ? İlaç kullanıyor musunuz? Çok geçmiş olsun benim bebeğimde de vsd var
1Meryem011 Yasminmiray10 etkiliyor tabiki ama bebeğin istshiylada alakalı yani seninki çok etkilemez bebeğin emerken morariyor mu ysda terleme soluk soluğa kalıyor mu
Yasminmiray10 1Meryem011 morarma yok cani isteyince çok guzel iciyo mama ile besleniyo ara ek gida bazem hizli bazen yavas belli olmuyo arada saclari terliyo uykuda bazen oyle bende anlamadim ama minyon tipli 6.300 kg yavas aliyo ilk aylar iyiydi alimi ondan mi diyorum kendimce
1Meryem011 Yasminmiray10 kgsu normal hiç canını sıkma biz hastanede yatarken beş aylık bebiş vardı hiç yemiyordu o seninki gene iyi evet saç terleemsi kalpten olablr benm bebeğimnde ensesi sırtı ve saçı terliyor özellikle mama yerken fln o yüzden uyurken fln hep sırtına bez koysrm teri emsin baktm ıslak değistririrm
adakuzum Yasminmiray10 bzimde 5 aylıkken 6 kiloydu 6 aylıkken ancak o kadar olur süreç 3 ayda bir kontrol oluyor ama bi kapanma yok eğer kilo alabilseydi kapanma ihtimali vardı ama alamadığı için ihtimal azaldı ama hayatını etkileycek bir durum söz konusu değil eğer kapanmazsa 5-6 yaşlarında anjiyo ile kapatılıyor
Yasminmiray10 adakuzum kilo aliyo ama yavas mi aliyo yani alip almamasi onla mi alakali yedikleriyle mi
adakuzum Yasminmiray10 yavaş yavaş alıyo çünkü iştahsızlık yapıyo benim bebeğim çok iştahsız mneeedeyse doğduğumdan beri kaşıkla besliyorum
Yasminmiray10 1Meryem011 mama yerken veya emerken efor sarf ettikleri için terleyebilirler tabide bende gece fln surekli kontrol ediyrm terlimu fln diye hemen degistityrm sizn nasl kilosu