Merhabalar. Kızım 5 Ay 17 günlük. Artık ekgıda için gün sayıyoruz. Doktor bize meyve püreleri ile başlamamızı önerdi. Ben sebze yemez diyorlar dediğim de öyle bir efsane söyleniyor falan dedi. Bebeğin damak zevki önemli alakası yok demeye getirdi anlıcanız. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz meyve ile başlayıp sebzeyi de rahatlıkla yedi mi bebişleriniz? Diğer bir sorumda 6.ay da 3 gün kuralı uygularken bir meyveyi verdik diğer meyveye geçince öncekini de eklemek şart mı bu ay nasıl bir yol izlemeli kafam karışıyor. Öğün gibi olmuyor değil mi adı üstünde tadım yani. Doktor ilk ek gıdayı verip sonra emzirmem gerektiğini söyledi. Bize yazıp verdiği kağıtta şöyle yazıyor:
6.ayda meyve püresi
6.5 ayda +sebze püresi
7.ayda + yoğurt (alerjik olabilir diye bu ay başlamayı uygun buldu)
7.5 ayda +kahvaltı dedi.
Buna benzer yapanlar varsa özellikle cevap verirseniz sevinirim.