Elifhakan12 bizim personelin bebeği daha küçüktü sanırım boncuk yutmuştu. Evet sorunsuz tutmuştu ama yine de hastaneye götürüp film çektirdiler. Dışkıyla atabilecek durumda demişler ve beklediler. İkinci gün çıkardı. Kendinizi suçlamayın hepsinin eli çok hızlı bu konuda. Umarım sorunsuz çıkarır 🙏