Kızım 3 aylık doğumdan kalma sivilceleri vardı geçmeyince sağlık ocağında ki hemşiresine sorduk hametan sürün falan dedi ve sürekli su içir zeytinyağı içir vücuduna da zeytinyağı sür kakasını yapamazsa da zeytinyağı sür diyordu her seferinde.. artık o kadar bıktım ki birde tanıdığımız aynı sağlık ocağında tanıdığımız doktor da var yüzüne hametan sürdüm 2 saniye içinde yüzü domates gibi oldu her gittiğimde hassas ciltli dememe rağmen ısrarcı olması sinir bozucu.. bu hemşireyi şikayet etmek istiyorum fotoğrafını da çekmedim aklıma gelmedi hukuki olarak ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?