7 aylık bebeğim ek gıda alıyor. Hastalık dolayısıyla biraz geç başladık ek gıdaya. Bugün yumurta sarısını çeyreğini verdim. Anne sütüyle yumuşatıp verdim. Kaka yaparken aşırı zorlanıyor. Çok gözyaşı döküyor. Ömrümden ömür gidiyor, elim kolum bağlanıyor. Kabız değil. Bugün parça parça 3 defa kaka yaptı. Hiç kaka yapamıyor değil, yapıyor ama çok zorlanıyor çok ağlıyor. Ne yapmalıyım?