Bu ay 10 gün erken adet oldum 4 gün sürdü. Ve 7. Günümde yumrtlama belirtileri oldu uzayan sümüksü akıntı ve 1 kaç saniyelik kasık batması aradan 2 gün geçti bugun 9. Günde yine aynı belirtileri yaşadım 2 kere mi yumurtladım acaba yoksa bi Öncekinn etkismi devam ediyor dicem de 24 saatte kaybolurmuş salınan Yumurta. Merak ettiğiö şey bu uzayan şeffaf akıntı başka sebeplerden gelir mi yoksa sadexe yumrta çatlama belrtisi midir?