Bebeğim 2 yaş 1 aylık 6.aya kadar kolik bir bebekti sürekli ayak kucak sallayarak uyutuyordum 6.ayda uyku eğitimi verdim kendi odasında desteksiz 1haftada alıştı fakat son 3 aydır uykuya aşırı derecede direniyor ve eski kabus günlere döndüm ayağımda sallamak istemiyorum zaten istemiyor sürekli ağlıyor kafasını besige vuruyor beşiğin hemen yanında koltukta onun uyumasını bekliyorum yinede direniyor uyumuyor hergun 5 6 da ayakta gece geç yatirmayida denedim değişmiyor gün boyu uyumasa bile bu uykuya direnmesi var ve sabahın köründe kalkıyor gece genelde 21 22 arası yatırmaya çalısiyorum büyüdüğü halde bu kadar huysuz olması sürekli ağlaması kendine zarar vermesi eşimde bende ne yapacağız bilmiyoruz ne önerirsiniz kizlar tebrubesi olan varsa paylaşırsa sevinirim zombi gibiyim bütün enerjim bitiyor çok zor bir çocuk… Kusura bakmayin uzun oldu biraz