Arkadaşlar 3 yaşında oğlumda bir tanesi yüzünde olmak üzere 10 taneye yakın bildiğimiz ben lekeleri var . Babasında ve halasında da çok fazla vardı genetik olabilir belki ama bu yaşata bu kadar olması normal mi bu durumda olan veya tanıdığı olan varsa yazarsa çok sevinirim.