Haftaya bugün işe başlıyorum nasipse. Oğlum 6 aylık. Babaannemiz bakacak 1 haftadır bizde kendisi. Ancak oğlum hala ona alışamadı. Uyutması için gündüz veriyorum ama ya uyumuyor ya çok zor uyuyor uyku saatlerimiz bile şaştı diyebilirim. Nasıl kolay alışır nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli annelerden yorum alabilir miyim?