Esra93 1mom1baby 1 yaştan önce bu aşı yapılmadıysa 1 yaştan sonra tek doz oluyormuş sanırım sizde öyle yazmışsınız doğru mudur 😊
Rainnn 20Elif26 Rotarix yaptırdım iki doz doktorumuz söylemişti neden bunu söylememişki şaşırdım birde bexero var değil mi ikisindende bahsetmedi 🤔 Bi sorayım en iyisi kendisine. Teşekkürler ☺️