Merve5155 bebeğiniz sağlıkla büyüsün🌸
Öncelikle süt durumuyla ilgili 9 ay kafayı yemiş biri olarak söylemem gerekiyor ki sütün olayı %90 sizin psikolojinizden, yüzde onu da su içiminden oluyor. Günde 3 litre su içiyorsanız, yapacağınız tek şey sakin olmak. Sütüm yok diye düşünmeyin doydu mu diye düşünmeyin. Doymadığını düşündüğünüz yerde mama takviyesi yapın. Biberona alışmasın diyorsanız şırınga yöntemi ile verin. İnanın biraz uyuyup kafayı boşalttığınızda sütünüz artıyor.
Süt arttırma kampları var mesela araştırmıştım ben. 1 hafta yanınızda bakacak birisi varsa bebeği doyurup ilgilenip, o kişiye veriyorsunuz. Yemek yiyorsunuz ve bebek uyuduğu an siz de uyuyorsunuz. Telefona bile bakmıyorsunuz 😅 çünkü stres veya sizi uykusuz bırakan herşeyden uzak kalmanız gerekiyor.
Bu arada 40 güne yaklaşmışsınız. Benim naçizane tavsiyem yemenizi o kadar esirgemeyin. Ben 3 ay yediğime içtiğime aşırı dikkat ettim. 2 ay domates salatalık yemedim çiğ. Düşünün. Ama her türlü gaz oluyor. Nohut fasulye vs ona dikkat edin tabi. Ama onun dışında her şeyi çok araştırmayın.
O dönem bende tahin helvası, ice tea, yulaf çok işe yaramıştı. Mesela süt içine muz, yulaf, ceviz rondo yapıp içiyordum. Ama gerçekten asıl olay düşünmemek ve mutlu olmak. Şurdan emin oldum çok stresli bir dönemden sonra iki günlüğüne kafa dinlemeye sakin bir yere gitmiştik. Ve huzur mutluluktan sütüm akmıştk durduk yere 3 aylıkken.
Her şeyi yaptınız olmadı mı? İnanın üzülmenizden daha kıymetli değil. Hiç anne sütü alamayan bebekleri düşünün. Benim eşim hiç anne sütü almamış. 1.85 boyunda Koç gibi delikanlı valla. Maşallah diym ama karda kışta çalışır yılda 1 kere hasta olur olmaz. Mamaya da çok ön yargılı olmayın. Biz vermemek için afedersiniz ama bir yerimizi yırttık 4. Aydan sonra takviye yapmamız gerektiğini söyledi doktor. Ama oğlum hiçbir mamayı hiçbir şekilde asla kabul etmedi 😅 ettiğimizi bulduk yqni