Tatli_Bir_Anne_ Benim bebeğim prematüre doğdu 34 haftalik. Şimdi 2.5 aylığız ayda 1 kilo alıyor. Anne sütüyle besleniyor, huysuz bir bebek olduğu için cevrem doymadigini iddia ediyor, sizinkiler ne durumda?
Gunesinannesii22 Tatli_Bir_Anne_ benimki 5. Aya kadar hep 1er kilo aldı bu ay 500gr almış ben az aldı diye üzülmüştüm doktor hep 1 alırsa obez bi bebek olur artık o kadar çok kilo almaz endişelenme dedi. Bence doyuyodur benimki de huysuzdu gazlıydı 4. Ayda gaz azaldı 5buçuk aylık olduk şimdi geçti gibi bişey arada oluyo. Huysuzluk da canı isteyince ağlıyo alıştım artık önceden çok takıyordum hep ağlıyo tribine giriyodum😀
Sinem1205 Tatli_Bir_Anne_ benim kızım 39.hafta da 2980 doğdu 1.ay kontrolunde 4650kg çıkmıştı bugün 2.ay kontrolumuz vardi 5700kg olmuş sadece anne sütü alıyor hiç mama vermedim daha 😊
Rev_-94 Merhaba canım, benim oğlum 36 haftalık doğdu 3.200 hastanede 2.900 e kadar düştü kilosu. 1. Ayda 4.800 kg. Oldu 2. Aya girdik Çarşamba kontrol var tahminen 6 olmuştur diye düşünüyorum.
Tatli_Bir_Anne_ Gunesinannesii22 ben gazlı bir bebek hem de anne sütü alerjisi var, çok çektiriyor bize, hicbir azalma da yok henüz
Gunesinannesii22 Tatli_Bir_Anne_ benimkide çok gazlıydı şükür o aşırı ağlamaları kalmadı arada yine gazı oluyo ama bağırarak ağlama yapmıyo. Sizinde hemen geçer inşallah
Tatli_Bir_Anne_ Rev_-94 En iyisini yapıyorsun, ben çok fazla zorlayamıyorum, hem çok gazlı bir bebek hemde alerjisi var, az bir emmeye bile karnı şişiyor rahatsız oluyor