Selinsn bizde aynı sorunu yaşadık gazını çıkarıyprdu ıkınma guzursuzluk filan yoktu bugün sağlık ocağına 3 aylık kontrolüne gittik bu aylarda bağırsakları geliştiği için 10 güne kadar normal dediler benimde içime sinmedi doktora götürdük o da alttan baktı makat çatlağı olmuş dedi ilaç verdi lavman yaptırdık düzelmezse 1 ay sonra tekrar gideceğiz süt alerjisi var mı diye bence doktora götürün keşke daha önce götürseydim