alinkusunannesi Merhaba, Bebeğim bu Cumartesi 2. ay aşılarını olacak. Yaptıranların deneyimlerini öğrenebilir miyim? Ateş , huzursuzluk yapıyor diyorlar. Birazcık endişeliyim 😿
yumurtam alinkusunannesi her bebekte aynı olmaz, endişelenmeyin, şifa olsun. Bizim çok hafif ateş ve birkaç gün süren huzursuzluk olmuştu.
Alparslan_bebis alinkusunannesi bizde de sorun olmadı içiniz rahat olsun hafif ağrı ateş olursa zaten şurup veriyorsunuz 😊
AselinAnnesiiiiiiiii alinkusunannesi bugün yaptırdım bakalım ne olcak inşallah ateşi çıkmaz ama huzursuz bide öksürüğüyle burnuda tıkalı hırıltısı var
Kereminannesiii alinkusunannesi hiçbir sorun yaşamadık. Korkmuştum bende ateş huysuzluk yaşarız diye ama şükür olmadı
gulsahhy alinkusunannesi ates olmadı ama yinede calpol bulundurun evde , biraz huzursuz ve ağlamaklı oluyorlar 2 gün , 4 aşı olmustu
Lkjhgfdsa alinkusunannesi bizim kızda huzursuzluk değil tam tersi uyku hali yaptı biraz da ateşi çıkmıştı ama soyunca üstünü falan kendine geliyordu
eflal1410 alinkusunannesi bende bugün yaptırdım sabah bi saat önceye kadar bir şey yoktu bir anda ağlamaya başladı ve hiç susmayacak derecede sanırım ağrısı başladı yarım fitil verdim 🥺😔