2E1M iştahsızlık,huzursuzluk,uyku düzeylerinde değişme, eli ağzında olur,salyasi fazlalasır,sürekli ağzına ısırmak için oyuncak vs nesneler ne bulursa götürür.. morsliniz bozulmasın dis zamanı bunlar normal..bebeğimde 4.ayda başlamıştı bu dis belirtileri..ilk disi 7.ayda çıkmıştı..