Nkahramanatas 1 yaş aşısından bahsediyorsanız biz yaptırdık. Sağlık ocağı alerji uzmanı eşliğinde yapılması gerekiyor dedi. Ankara dışkapı hastanesi alerji uzmanına gittik. Artık aşılarda yumurta yok, yine de biz yapalım tamam dediler. Yaptılar. Yarım saat bahçede bekledik. Yarım saat sora doktor gördü. Alerjik herhangi bir şey olmayınca gönderdiler. Sıkıntı yaşamadık yani