Pingca Merhaba kızlar kızım 13.5 aylık. Son 5 gündür sürekli ağzında eli. Hep ağlıyor. Asla yemek yemiyor. Diş çıkardığını düşünüyorum ama bunu kolaylaştırmanın bi yolu yokmu. Çocuk mahvoldu. Tetagil kullanıyorum ama pek işe yaramıyor.
Ahmthn Pingca havucu buzluğa atın yarım saat sonra eline verin baya rahatlatır soğan da öneriyorlar ama ben denemedim