Tgcasil bence hiç düşünmeden gerekirse 1 hafta bile olsa mama takviyesi de yapın. Sütünüzü emzirin, ya da sağıp verin ama sonrasında mama da teklif edin. En azından günde 2 kere teklif edin. Bu arada kilo alımı iyiyse sarılığın sebebi farklı bir şey de olabiliyor. Mesela benim oğlumla kan grubum farklıydı. Ama kan uyuşmazlığı değil bu yanlış anlaşılmasın. Bizim ondan sarılığımız 2 ay sürdü. Fizyolojik sarılıktı. Bazen anne sütü sarılığı da olabiliyormuş. Eğer geçmez veya uzun sürerse bi araştırın bence. Kan tahlilinde belli oluyor