Kubramihra 7 aylık bebeğim var doğumdannsonra adet düzensilziğim üç ay oldu sonradan düzene girdi. Adetim 3 gündür gecikti başım 4 gündür dönüyor halsizlik var. 3 kere test yaptım bugün de dahil negatif çıktı kızlar sizce hamile miyim aynı durumu yaşayan varmı
gamsse0 Kubramihra Ayrıca kaset testlerde gebelik çıkması için 2-3 hafta geçmesi lazım ilk kızıma hamileyken bende de negatif çıkıyordu kanda hamile olduğumu öğrendim. Bende doğum yapalı 5 ay oldu geçen ay adetim 10 gün gecikti senin gibi baş dönmem vardı cok korktum hamileyim diye kan testi verdim negatif geldi gecikmemin 10. Günü adet oldum arada yine gecikme yaşaman normal ama kan ver için rahat etsin