Kızlar bu hafta oğlum 1 yaşına giriyor diye rutin kan değerlerine baktırdık. Demir değeri çok çok düşük çıktı. Kan değerleri de hepsi düşüjk. Gördüğümden beri ağlıyorum üzüntüden. Her şeye o kadar dikkat ediyorum. Kan damlasını hiç aksatmadım. Hergün pekmez tahin verdim. Ne bileyim her şeyini ilikli kemik suyuyla yapıyorum. Niye böyle oldu😔 Var mı aranızda böyle olan😓