Yamangul ben travel kullanıyorum çokta memnunum baby2go markası bazı traveller gibi küçük ve hantal değil sürüşü kolay içi gayet geniş 1 buçuk yaşında neredeyse oğlum hala kullanıyoruz çokta memnunum ama kabin tipi olanlardan da tercih edebilirsiniz 3 aylık bebekle baston olmaz bence