Ipekoz ben yaptım.ucuz bir takım söyledim önce test etmek adına.Kalitesini esnekliğini beğendim.bebeğim 3.5 aylıktı sipariş verdiğimde 6-9 ay bir takım aldım bebeğim şu an 4 ay 10 günlük üst tam oluyor ama alt çok uzun kalıyor beli tama zaten lastikli almıştım ama boy 1 yaşına bile gelse tam olur ama kalitesini sevmiştim renk vs atma çekme yapmadı