Kızlar 13 aylık olmak üzere bebeğim su bı kaç gündür özellikle iki gündür öyle bı ağlama krizine giriyorki zor sakinlestiriyorum. Kendini yerlere atiyor boğazı acıyacak ağlamaktan gece uyurkende öyle sabahta öyle. Diş geliyor bı yandan ama diğer dişlerde hiç böyle olmamıştı ilk defa bu kadar çaresiz hissediyorum kendimi. Sizinkiler de var mı böyle bişey?