3 yaş oğlum kendi isteğiyke bezi bıraktı. Gelin görün ki kaza vs değil her şeyini alıştırma kiloduna yapıyor. Aşırı inatçı tuvalete kesinlikle gelmek istemiyor. Sabrım tükendi bıktım. Sizce pedagoga gitmek destek almalı mıyım? Çamaşır yıkamaktan bıktım ağlamaktan sinirden bıktım. İnattan bıktım.. Bana kalsa yaza alıştıracaktım iletişimi iyi değil diye. Ama bıraktı ve ben tükendim