Doğumdan önce de saçlarım dökülüyordu fakat doğumdan sonra aşırı derecede saç dökülmesi yaşıyorum banyodan sonra saçlarım birbirine girmiş oluyor topak gibi taramakta çok zorluk çekiyoruzm saçlarım da ombre var acaba ondan mı böyle oluyor bilmiyorum hindistan cevizi yağı kullandım Argan yağı da kullandım yine aynı aşırı derecede dökülme ve saçlarım birbirine giriyor saçlarım da uzun ne yapcam anneler bilmiyorum kestirsem bu sıkıntıdan kurtulur muyum saç kesimi iyi gelir mi ki bilgisi olan yardımcı olabilir mi?