omerinannesi_2705 o yaşta her hırıltıya öksürüğe astım diyorlar üzme kendini Allah’ın izniyle düzelir inşallah. Eğer astımsa bulunduğu ortam havasız olmasın sürekli havalandır gerçi astım olmasalar bile bunu yapmak lazım, sigara içen biriyle yakın temasta bulunmasın, parfüm deodorant vs şeylerden uzak olsun. Uyuyacağı zaman soğanı 2 ye böl 10 ar tane karanfil batır başucuna koy. Ilık zeytinyağıyla göğsünü ov. Bir de öksürük için zeytinyağına sarımsak ez koy 3-5 saat beklesin sonra günde 2 defa ayaklarının altına sür ama sarımsak gelmesin alerji olabilir. Geçmiş olsun inşallah rabbim şifa versin, sana da güç kuvvet versin🌸🌸🌸
Eşini de kafana takma, rabbim bundan sonra sana ve bebeğine daha güzel bir hayat sunsun inşallah. Bende boşanıyorum bende ailemin yanındayım hamileliğimin 6. Ayından bu yana doğumu ailemin yanında yaptım. Her şeyini kendim aldım kızımın alamadığımda annem babam aldı sağolsunlar. Şimdi kızım 10 buçuk aylık annem bakıyor ben işe geri döndüm ücretsiz izindeydim. Velhasıl ölüme bulunmaz çare, rabbim evlatlarımızı korusun ailelerimizi başımızdan eksik etmesin.