Sellyslly gece 12 den sonra vermemeye çalışıyorum.eğer uyansa pış pış yapıyorum yok ağlasa durmasa 30 ya 60 cc veriyorum.uykulu olduğu için fazla yemiyor uyuya kalıyor.3 saat geçtiğinde kendisi uyanıyor.Uyanmasa kaldırmıyorum.kendisi uyanınca veriyorum.