Nurr123 Merhaba hanımlar 2 aylık bebeklerim var kolik olduğundan hem gazı için hem uykusu için papatya çayı duymuştum 2 aylık bebeklere kullanmam doğru mu kullanan varsa nasıl kullandı fazydası oldu mu yardımcı olabilir misiniz
Olimbonii Nurr123 Ben kullandim kolik bir bebegim vardi 1 aylikken basladim 30 ml humana marka alip demlemistim gun icinde iki uc yudum iciriyodum 30 ml aksama kadar bitmis oluyodu ben kimyonlu rezene çayı kullandim faydasını gördük