2 ayda bir adet olduğu üzere yine meme reddi yaşıyoruz. Oğlum 7 aylık olmak üzere. Asla ağzına memeyi almayan çocuk bugün nolduysa kucağıma alınca meme aradı.. emmek istedi ben şok..işe başladım ya muhtemeln özlüyo her dakka meme yok tabi artık.. fakat şöyle bi sıkıntı var ayakta emecekmiş paşa hazretleri..Sanki ayakta durabiliyomuş gibi. At gibi dikildiği yerden emiyo şaka gibi.. zaten hastayım halim yok yarım saat emdi tövbeler olsun. Kollarım koptu öyle dikilterek emzirmekten.. ne değişik çocuğum var yarabbi.. ama neyse emsin de isterse amuda kalkıp emsin..