baloglaninannesiiiiiiii daha çok küçük onun tadımlar yapacağı bir dönem. Ek gıdayla doymayacak sadece tadacak, mıncıklayacak. Siz annesütü ya da mamayla beslemeye devam edeceksiniz. Kendinizi üzmeyin bebeğiniz için çok yeni bir dönem ek gıda süreci zamanla alışacak. Özellikle blw yapmanızı tavsiye ederim