supermomsuperbaby Yarın aşımız var hadi bismillah 😍 ya günler çabuk geçiyor mu bilemedim birde gece uyanmadığımız günler gelse 😁
Arasinannesiyim supermomsuperbaby maşallah 🥰 keşke o günler gelse bizde 11 aylik olucaz cok az kaldi sanki dün doğmuştu 🐥🥰😄
Tubaalprsln supermomsuperbaby Bizimde kırkımız çıktu bugün dışarda az da olsa rahat gezebileceğim zamanı sabırsızlıkla bekliyorum bebeğim sürekli emiyo çünkü 😊
Arasinannesiyim @“supermomsuperbaby”#p24146224aminn insallah canim 🥰 eve uyaniyor emmeye kalkiyor oyle tahmin ediyorum 1 yada 2 defa kalkıyorum 😴