omerbebek Eceedemiiir sağlık bakanlığının yeni yayınladığı verilerde artık 1 yaş değil 3 yaşa kadar bal verilmesi sakıncalıdır diye okumuştum bir araştırın bence bal konusunu
Dondurmalikahve Eceedemiiir Süt yerine kefir içebilir artık çoğu doktora süte başlama yaşına 2yas diyor. Sütün öyle ahim şahım bı faydası da yok. Süt kansızlık reflü, geniz eti büyümesine sebep olabilir. Yine danışın doktorunuza tabi 🌼
livanurvealpinannesi61 Eceedemiiir mama inek sütünden daha sağlıklı. 2 yaşa kadar anne sütü almıyorsa formül mama verilir. İnek sütü sağlıklı değil.
Semanurozgan Dondurmalikahve hayır zaten tadını alması için çok sık vermeyi düşünmüyorum haftada bir kez felan o şekilde yoksa tabiki anne sütü daha faydalı
hayal_perest Eceedemiiir oğlum 8 aylıkken inek sütüne başladık. Ben bir problem yaşamadım. Şuanda 2 yaşında market sütü kullanıyoruz. Sabah ve akşam. Diğer zamanlarda yemek yediriyorum
Gulceninannesi25 Semanurozgan ya aynı gün doğum yapmışız o zaman bende götüreceğim doktora yazarım buraya o zaman
Gokce_anestezi Eceedemiiir Doktorlar 2 yaşından önce inek sütü önermiyorlar onun yerine yoğurt ,kefir ve peynir yemelerini öneriyorlar🙏🏻