qizemm 50 günlük bebek faydasını görür. Bazı illerde bazı çocuk doktorları Kulak kalıplama işlemi yapıyorlar. Bebeğin kulağına bir aparat takıp kulağını bantlıyorlar. Bebeğin kulağı doğduğunda çok yumuşak olduğu için kolayca şekil alabiliyor. Ama bu işlem en fazla 3 aya kadar yapılabiliyor. Sonrası fayda göremiyor. Çünkü kulak hafızası oluştuğu ve kulak sertleştiği için kulak şekil alamaz ve alsa dahi eski haline döner. Siz evde kendiniz yapmak isterseniz ama her bandı kullanmayın bebek cildi çok hassas micropore estetik burun bandı var. Kulak kalıplama yapan doktorlar da bunu kullanıyor. Aslında kulağın bu işlemde sürekli kalması lazım bir gün kapatayım üç gün açayım durumu çok etkili olmaz diye düşünüyorum o yüzden doktor gözetiminde bu işlemlerin yapılması daha sağlıklı olur. Yine de annesi sizsiniz içinize nasıl sinerse öyle yapın (: