Merhaba anneler, sorum başlıkta da olduğu gibi trendyolda mağazası olan var mı aramızda ? Sizce karlı mı böyle şeyler girmeli miyiz bilmiyorum? Riske edebileceğim bi 50 binim var sadece giderse gitsin diyebileceğim bu miktar reelde bir dükkan-mağaza açmaya tabiki yetmiyor, o yüzden online alışveriş sitelerini denemek istedim, Nasrettin hoca misali “ya tutarsa” diye cesaretlendirir misiniz hiç bulaşma mı dersiniz fikirlerinizi almak istedim