Kizlar dün Grundig süpürge aldım ama sabaha kadar saj oldu bir elli bir atmış bir 20 oluyor şarj. Sonra kapatip acinca yine farklı yazıyor normal mi bu ? Hiç de yüzde yüz görünmüyor 60 gösteriyor aciyosun 50 oluyo sonra geri artıp iniyo geri gonderim mi normal mi bu lütfen dün de sordum cevap alamadım bir bakin