Son 1 aydır resmen ikimizede işkence oluyo geceleri ,gündüz gayet iyi iki saatte bir uyuyo saat 9 yada 10 gibi ben gece uykusuna yatıriyorum 12 gibi çığlık cigliga uyaniyo hadi tekrar uyutmaya çalışayım diyorum ama kendini yırtıyo saat 3 ten aşağı uyumuyo çok yıprandım böyle olanlar nasıl bı çözüm buldunuz