Bebeğim 9,5 aylık ve gece uykumuz inanılmaz kötü. ⅞ kez uyanıyor ve çok zor uykuya dalıyor. Bazen iki saat uyumadığınoluyor gece. Aslında 5 aylıkken uyku eğitimi almıştık herşsey çok güzel gidiyordu diş dönemine girince tüm düzen bozuldu. Tavsiyesi olan ve ya aynı durumu yaşamış olan var mı aranızdaaa