Ela50nur Kizlar 1 aydır doğum yapmism gogsumun yaraları kizlar göğüslerim sismis hala gecmemis artı biraz dikkat etmedim diye goguslerimde süt kalmis ve sis içinde böyle kalın ip bağlanmış. Gibi kizm icince çok agriyo başına gelen varmı önerileriniz ney 😥
Ysgl26 Bi doktora git canım..mastit olmuşsun sanırım. Tedavi olmazsan ciddi sıkıntı yaratır.. bol bol sağıp boşalt göğüslerini. Sıcak duş al iyi gelir. Lahana yaprağını haşlayıp ılıyınca göğüslerine kapat çok rahatlatıyor