Sedarelll bebeğim ilk doğduğunda doktorum şöyle demişti. Uzaya ilkkez çıktığını ve seni uzay boşluğunda yalnız bıraktıklarını düşün. Senin tenine dokunmadığı her an böyle hissediyor yine de sana alışmasını istemiyor musun? Demişti. Boşver alışsın huzurlu mutlu olsun dünyanın güvenilir bir yer olduğunu hissetsin yeter 💕