Selim132402 benim bebeğim de kolikti.
Ama bizim feci gaz sancımız vardı ondan dolayı ağlama krizlerine giriyordu.
3aylıkken bitti.
Ama bir şey bitiyor bir şey başlıyor 🙈😁
Şu an 4ay 4günlük gündüz tüm gün üstümde.
Bana yapışık.Gram iş yapamıyorum.
O yüzden sabret canım.
O da geçecek başka bir şey çıkacak.
Sağlıklı olsunlar da sabır ne yapalım 😁💛